وقتی معلم مدرسه خوب درس نمی‌دهد چکار کنیم؟

پرسش این است که معلم مدرسه خوب درس نمی‌دهد، بیان خوبی ندارد و به هر دلیلی نمی‌تواند مطالب را به خوبی به دانش آموز منتقل کند، در این وضعیت راهکار چیست؟ آیا به سمت معلم خصوصی یا تدریس خصوصی برویم؟ در این مقاله این مطلب را مورد بررسی قرار می‌دهیم ، برای حل این مشکل راهکارهای زیر برای شما احتمالا مثمر ثمر خواهد بود:

وقتی معلم مدرسه خوب درس نمی‌دهد چکار کنیم؟

وقتی معلم مدرسه خوب درس نمی‌دهد
  1. صحبت کردن با معلم: اولین قدم باید صحبت کردن با شخص معلم باشد. ما باید به معلم با حفظ احترام بگوییم که چگونه درس را بهتر ارائه دهد و چگونه نیازهای ما را برآورده کند. گاهی اوقات این کار جواب می‌دهد.
  2. دریافت کمک از دیگران: اگر معلم‌تان همچنان خوب درس نمی‌دهد، می‌توانیم از دیگر دانش‌آموزان یا دیگر معلمان کمک بخواهیم. آن‌ها ممکن است توصیه‌های خوبی برای بهبود وضعیت برای فهم درس داشته باشند.
  3. خودآموزی: اگر هیچ راهکاری برای بهبود نحوه تدریس معلم وجود ندارد و همچنان درس را به خوبی متوجه نمی‌شویم. می‌توانیم خودمان سعی کنیم درس را بهتر فهمیده و یاد بگیریم. استفاده از منابع آموزشی دیگر، مطالعه بیشتر و تمرین‌های خودآموزی می‌تواند کمک کننده باشد.
  4. گزارش کردن به مدیر مدرسه: اگر همچنان معلم با کیفیت مناسی تدریس نمی‌کند و تلاش ما برای بهبود وضعیت نتیجه نداده است، می‌توانیم موضوع را به مدیر مدرسه گزارش کنیم. مدیر مدرسه می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد تا وضعیت را بهبود بخشد.
  5. تدریس خصوصی: در صورت لزوم، می‌توانیم به دنبال برگزاری کلاس خصوصی از یک معلم دیگر باشیم. این راهکار می‌تواند کمک کننده باشد تا مفاهیم درس را بهتر فهمیده و یاد بگیریم. مای استاد یکی از سامانه‌هایی است که تلاش کرده است اساتید با کیفیتی را برای دانش آموزانی که نیاز به برگزاری کلاس خصوصی دارند، ارائه دهد. برای رزرو کلاس خصوصی هم اکنون می‌توانید از طریق دکمه زیر استاد مورد نظرتان باتوجه به رزرومه و نظرات سایر دانش آموزان را بین صدها استاد انتخاب نمایید:

رزرو کلاس خصوصی
5 1 رای
امتیازدهی به استاد
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Alert: Content selection is disabled!!